A/B TEST

تست A/B یک روش برای مقایسه دو استراتژی مختلف بازاریابی است.

در تست A/B شما دو نسخه متفاوت از یک تبلیغ, یک صفحه وب سایت یا … ایجاد می کنید.

و به بخشی از کاربران خود نسخه اول یعنی تست A و به بخش دیگر نسخه دوم یعنی B را نشان می دهید.

(این تقسیم کاربران به صورت اتوماتیک و در لحظه توسط سیستم انجام می شود).

تست A/B معمولا به مدت ۳ تا ۱۰ روز ادامه دارد تا نتایج آن قابل اتکا باشد.

تست a/b

در نهایت با مقایسه تست A/B با یکدیگر و عملکرد کلی این دو تست می توانید تشخیص دهید. که کدام نسخه عملکرد بهتری داشته است.

توجه داشته باشید که در تست A/B , بهتر است تفاوت بین دو نسخه فقط در یک المان مشخص باشد تا نتایج بدست آمده قابل اتکا باشد

پست های مرتبط

  • Abandonment Rate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در خبرنامه عضو شوید

جدیدترین آموزش های دیجیتال مارکتینگ را در ایمیل خود مشاهده کنید

2443